سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر حرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  کبوتر حرم[67]
 

انا عبدک الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین ... سلام؛ *مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک *** چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم* ای خوش آن روز که پرواز کنم تا در دوست*** به هوای سر کویش پرو بالی بزنم* ...اطلاعات بیشتر درباره من: http://www.cloob.com/browse.php?id=661689

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 1244556
کل یادداشتها ها : 136

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 86/3/5 ساعت 9:36 ص توسط کبوتر حرم


بسم الله الرحمن الرحیم

 

چه انتظار عجیبی !!؟

تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی

عجیب تر که چه آسان ، نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم ؛ نه کوششی نه وفایی

فقط نشسته و گفتیم : خدا خدا که بیایی

 

سلام

خوبید شما ؟

امان از دست این کامپیوتر که وقتی یه دفعه خراب بشه ، ارتباط من رو با کلی از دوستان گلم قطع می کنه

خلاصه اینکه ببخشید که بهتون سر نمی زنم ، یه مدت دیگه تحمل کنید ان شا الله کامی جون هم خوب می شه و من دوباره مزاحمتون می شم.

 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآی که چقدر از دست خودم ناراحتم ، آخه خوب که توجه می کنم می بینم که من هم از اون دسته از منتظران هستم که فقط به چهارتا دعای ندبه و ... دلم رو خوش کردم و برای فرج آقا هیچ کاری نکردم .

 

آره ؛ چند روز پیش داخل مسجد حاج آقا داشت در مورد آیات اول سوره مائده صحبت می کرد و وقتی به آیه چهار رسید این اینجوری معنی کرد :

معنی آیه 4 سوره مائده : ای پیغمبر از تو سوال خواهند کرد که بر آنها چه چیز حلال گردیده ، بگو برای شما هر چه پاکیزه هست حلال شده و نیز حلال شده صیدی را که به سگان شکاری آموخته اید که به آنها آنچه که خدا به شما آموزش داده می آموزید ، پس از صیدی که برای شما نگاهدارند بخورید و نام خدا را بر آن صید یاد کنید و از خدا بترسید که خدا زود به حساب خلق می رسد .

و روحانیمون نکته ای را گفت که یه مقدار به حال خودم حسرت خوردم ...

اون گفت که شکار با هر سگی حلال نیست ، شکار با سگی حلال هست که بهش متعلمه می گن ( یعنی سگی که بهش علم یاد داده شده )

می بینید که علم چه کار می کنه ... !

مقام یک سگ را اونچنان بالا میاره که شکارش حلال می شه و ...

خدا کنه من دیگه کمتر از اون سگ ...

حالا وقتی که به خودم نگاه می کنم ، می بینم که اگه تو این دوره زمونه واقعا دنبال علم برم و بتونم جهادی علمی رو راه بندازم ، شاید تونسته باشم ذره ای از وظیفه انتظارم رو انجام داده باشم .

و کمترینش اینه که ، اگه یه روز تو خیابون ازم پرسیدن که تو که این قدر دم از دین می زنی ، این قضیه خدا و دین و امام زمان و ... چیه ؟ ؛ بتونم با منطق و سند جواب گو باشم .

البته علم هم همش معارف و ریاضی و فیزیک و شیمی و ... نیست و به نظر من هر چیزی که باعث بالا رفتن فهم و درکمون بشه ، اون علمه ، حالا چه معارف و ریاضی باشه ، چه ...

 

نظر شما چیه ؟

 

 

 

* با آرزوی موفقیت * یا علی (ع) *

* التماس دعا * حق نگهدار *








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ