سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر حرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  کبوتر حرم[67]
 

انا عبدک الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین ... سلام؛ *مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک *** چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم* ای خوش آن روز که پرواز کنم تا در دوست*** به هوای سر کویش پرو بالی بزنم* ...اطلاعات بیشتر درباره من: http://www.cloob.com/browse.php?id=661689

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 1244952
کل یادداشتها ها : 136

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 85/11/20 ساعت 1:2 ع توسط کبوتر حرم


با سلام و احترام به شما دوست عزیز

ایام الله دهه فجر را به شما تبریک عرض می کنم و امیدوارم که با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، باری دیگر غیرت ایرانی را به جهانیان نشان دهید .

 

توصیه ای از حضرت امام خمینی (ره) به ما جوانان :

 

من در اینجا به جوانان عزیز کشورمان، به این سرمایه ها و ذخیره های عظیم الهی و به این گل های معطر و نو شکفته ء جهان اسلام سفارش می کنم که قدر و قیمت لحظات شیرین زندگی خود را بدانید و خودتان را برای یک مبارزه علمی وعملی بزرگ تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی آماده کنید.

و من به همه مسئولین و دست اند کاران سفارش می کنم که به هر شکل ممکن وسائل ارتقاء اخلاقی و اعتقادی و عملی و هنری جوانان را فراهم سازید و آنان را تا مرز رسیدن به بهترین ارزش ها و نوآوری ها همراهی کنید و روح استقلال و خود کفایی را در آنان زنده نگه دارید.

 

آری دوستان الان ما در مرحله قرار داریم که با کلی شکنجه و خون و هزار هزار سختی ای که پدران و مادران ما کشیده اند ، به دست اومده .

 

 ( آی ی ی ی ی ی بنی آدم هایی که اعضای یکدیگریم)

من گاهی از خودم خیلی بدم میاد ؛ می دونید چرا ؟

 

برای اینکه خیلی از جوونا ومردم اون موقع برای رسیدن به این انقلاب انواع و اقسام شکنجه ها را تحمل کردند و به شهادت رسیدند وچه سختی هایی که نکشیدند تا اینکه من به آسایش برسم و یا کوچک ترین مشکلی که برام پیش میاد ،همه اش را به گردن این و اون بندازم ودیگر به فکر مشکلات مردم مملکتم نباشم ؟

تا می تونم سعی کنم که خودم در رفاه باشم و نکنه که یه وقت یه 50 تومانی به صندوق صدقات بندازم

 خودم را برای راحتی بیشتر مهیا می کنم و حاضر نباشم که به خاطر مردم مملکتم کوچکترین سختی ای بکشم

آره من قبول دارم که بعضی از مسئولین ....

ولی خداییش، مسئول مردمی که برای خدا بخواد کار کنه هم در این مملکت پیدا می شه (خودتون که یکیش رو میبینید که چطور با سنگ اندازی ها دارن اذیتش می کنن)

و وظیفه من وشما اینه که به کمک این مسئولین بیایم تا آدمی که صلاحیت خدمتگذاری مردم را نداره ، نیاد و مردم را از خدا و پیغمبر زده کنه ، که چی در ممملکت اسلامی ...

و ما هم اگه تخصص ها را فرا نگیریم فردا اگه مسئول بشیم داریم به مردم خیانت می کنیم، نه خدمت چون برای مسئول شدن و خدمتگذاری دو تا چی باید در کنار هم باشه :

1- تعهد به خدا

2- تخصص

خلاصه اینکه امام فرمودند که ما خودمون را برای مبارزه علمی و عملی آماده کنیم

 

پس ... بسم الله

 

امیدوارم که در همه مراحل زندگی بخصوص این جهاد علمی موفق باشید

ببخشید اگه سرتون که نه ولی چشماتون رو درد آوردم

وعده ما راهپیمایی 22 بهمن

یاعلی

خدانگهدار

 

 

 

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ