سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر حرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  کبوتر حرم[67]
 

انا عبدک الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین ... سلام؛ *مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک *** چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم* ای خوش آن روز که پرواز کنم تا در دوست*** به هوای سر کویش پرو بالی بزنم* ...اطلاعات بیشتر درباره من: http://www.cloob.com/browse.php?id=661689

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 1244901
کل یادداشتها ها : 136

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 88/9/8 ساعت 10:28 ع توسط کبوتر حرم


1- و اینجا همان جاست که زائران دانشجو بر سر درس اساتید آسمانی خود لبیک گویان آمده اند...

آری... لبیک لبیک اللهم لبیک

اینجا همان جاییست که لاله های آسمانی بیاد هل من ناصرٍ ینصرنی مولای خویش پر گشوده اند و با پرپر شدن خویش به ما گفتند که برادر خواهر ما مسئولیم، امروز علی زمانه غریب و تنهاست و دوای درد و غربتش 313 آشنا...

 

2- راوی می گفت: اول با اتو پوست کف پاشو سوزوندن و بعد از اونم پاشو گذاشتن توی اسید می فهمی اسیر شدن و شهید شدن یعنی چی؟ آری،عاشقی خون می خواهد...

3- و تا اسمائیل (عشقت حبیبت پاره تنت) را قربانی نکنی... به کمال نخواهی رسید.

 

پ.ن:

1- عرفه هویزه و شلمچه بودیم... خ خ خ خ خ خ خیلی حال داد.

2- شهدا خ خ خ خ خ خ خیلی شرمنده ام.

3- بچه ها علی زمانه تنهاست...

4- ایام عیده و من دلم گرفته ... از خودم ... از شیعه بودنم ... از انتظارم ... از رفتارم ... از درسم ... از کارم ... از نیتم ... از ...








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ