سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر حرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  کبوتر حرم[67]
 

انا عبدک الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین ... سلام؛ *مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک *** چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم* ای خوش آن روز که پرواز کنم تا در دوست*** به هوای سر کویش پرو بالی بزنم* ...اطلاعات بیشتر درباره من: http://www.cloob.com/browse.php?id=661689

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 52
کل بازدید : 1245193
کل یادداشتها ها : 136

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 85/4/25 ساعت 11:41 ص توسط کبوتر حرم


سلام ، سلام و صد سلام بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) و بر تمامی اانسان های خاکی

اول از همه فرخنده میلاد خجسته تنها سبب خلقت و آفرینش و کوثر عشق محمد(ص)و علی(ع) ، ام الائمه حضرت صدیقه ی طاهره ، فاطمه ی زهرا( سلام الله علیها )بر همگان بخصوص بر عاشقان و دلباختگانش تبریک و تهنیت باد

 

 

 

دوم :این روز عزیز رو اول از همه به مادر مهربان خودم و بعدش به تمامی مادر های دنیا و زن های عالم هستی تبریک میگم .

 

 

 

 

آری ، یعنی فاطمه کیست و زن چیست؟

آری؟

چگونه یک زن می تواند به این درجه برسد که تنها سبب آفرینش شود ؟؟

مگر خیلی ها نمیگن اسلام زن ها رو محروم می کنه و حق و حقوقی در اسلام برای اونا وجود نداره؟

نه ، نه ، نه ؛ اصلاً هم این طور نیست

آری، زن اگر زن باشه میتونه ، میتونه به بزرگ ترین درجه ها هم برسه ، میتونه اونقدر بزرگ بشه که دیگه هیچ کسی نتونه به این درجه برسه ، زن ها میتونن که از خیلی از مرد ها جلو بزنن و به درجه خلیفة الاهی برسن .

ولی!

 شرط داره ، اون هم اینکه اول از همه باید فاطمه بش و از کارها و رفتار های حضرت زهرا (س) و اهل البیت پیامبر (ص) الگو برداری کنن

البته الگو برداری همراه با عمل

اون موقع هست که دیگه در راهی قرار میگیرن که منتهی به خداست و دیگه چی بهتر از این؟

و به قول حضرت امام (ره): (از دامن زن مرد به معراج می رود) و این زن ها هستن که با تربیت جامعه های مختلف سرنوشت های مختلفی رو برای اون جامعه رقم میزنن ، همانطور که این زن ها بودند که در انقلاب اسلامی ایران به زیبایی ماه درخشیدند و به قول حضرت امام (ره) دوشا دوش مردان به نقش آفرینی مشغول شدند .

پس بیاییم تا فاطمه باشیم ، زن باشیم ، نه عروسک خیمه شب بازی ، نه همچو کالا و جنس بازیچه دست مردانِ نا مرد ، بیاییم گل های زیبنده گلستانِ هدایت  شویم نه خار و خاشاک صحرایِ گمراهی و شقاوت ، بیاییم بزرگ راه بهشت شویم ،نه گردنه جهنم .

 پس بیاییم از همین الان با خود عهد ببندیم که حداقل یک گام هم که شده در مسیر زهرا شدن برداریم ، چون انسان با همین یک گام یک گام ها هست که به اوج خود میرسد و بیاییم با خود پیمان ببندیم که فرزندانی تربیت کنیم که در دو دنیا باعث سربلندی ما و آبروی ما پیش خدا و ائمه (ع) شوند .

و از خدا بخواهیم که ما را در این راه کمک کند و ما را هیچ گاه به خود وا مگذارد و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنیم که راه بهشت از اتوبانِ معصومین(ع) میگذرد .

یک بار دیگه این میلاد با سعادت رو به همگی تبریک عرض می کنم .

 

 

فعلاً با اجازه همگی دوستان

دوستتان دارم

التماس دعا  ..... یا علی مدد

 

خدا نگهدار

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ